julialindelund.blogg.se

Det här är min blogg för kursen Digitalt Skapande 1. Här kommer jag publicera inlägg om mina arbeten, mina tillvägagångssätt när jag arbetar med mina projekt samt mina reflektioner kring mina arbeten.

Frankenstein

Kategori: Allmänt

Idag använde jag mig av en bild som jag  tagit på min pappa för att sedan förvandla honom till Frankenstein monstret. För att kunna genomföra laborationen använde jag mig av en tutorial på YouTube och så laddade jag ner ett "paket" med olika delar för att kunna genomföra den, länk till nedladdning av klippet finns på YouTube-sidan. Jag kommer själv att göra en tutorial och lägga upp på YouTube sen där jag förklarar hur jag själv har arbetat då det skiljer sig lite från den tutorial jag utgått ifrån.
 
Här nedan kan ni se före och efter samt även se på den tutorial som jag använde mig av.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: