julialindelund.blogg.se

Det här är min blogg för kursen Digitalt Skapande 1. Här kommer jag publicera inlägg om mina arbeten, mina tillvägagångssätt när jag arbetar med mina projekt samt mina reflektioner kring mina arbeten.

Frankenstein-tutorial

Kategori: Allmänt

Idag efter skolan så gjorde jag en tutorial på min Frankenstein-laboration i Photoshop. Jag beskriver med ord hur jag gjort samt så visar jag det genom skärmdumpar jag har tagit, sen är allt inlagt i iMovie och så har jag klippt ihop det till en kort tutorial. Min plan var först att göra en tutorial för varje laboration men jag insåg snabbt att jag inte skulle hinna det. Jag vill dock gärna göra en för varje laboration så jag kommer förmodligen att göra tutorials till de andra också någon gång under lektionstid om jag inte har något annat att göra.
 
Här nedan kan ni iallafall se hur jag har arbetat:
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: