julialindelund.blogg.se

Det här är min blogg för kursen Digitalt Skapande 1. Här kommer jag publicera inlägg om mina arbeten, mina tillvägagångssätt när jag arbetar med mina projekt samt mina reflektioner kring mina arbeten.

Slutresultatet

Kategori: Allmänt

Idag när jag gick till datorsalen gjorde jag även min iMovie där jag redovisade slutresultatetpå det jag har arbetetat med under den fria fördjupningen. Resultatet kan ni se här nedan, som jag tidigare nämt blev det lite fel på häxbilden när jag sparade den som jpeg, vilket jag inte upptäckte förens i efterhand. Äsch, allt kan inte vara perfekt!
 
Jag kommer förmodligen att skriva ett blogginlägg i helgen där jag kommer att reflektera över hur jag tycker att allting har gått under den fria fördjupningen.
 
Det enda som är kvar för mig att göra på fördjupningen förutom redovisningen på måndag är att skriva en skriftlig utvärdering som max ska vara ett A4 i Word och när den är klar ska jag lämna in allt på It's Learning. Utvärderingen kommer jag att skriva imorgon efter skolan eftersom jag ikväll måste skriva på en uppsats som ska vara inne imorgon.. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: