julialindelund.blogg.se

Det här är min blogg för kursen Digitalt Skapande 1. Här kommer jag publicera inlägg om mina arbeten, mina tillvägagångssätt när jag arbetar med mina projekt samt mina reflektioner kring mina arbeten.

Fixat felen

Kategori: Allmänt

Nu har jag under dagens lektion fixat de fel som blev på min häx-laboration, så nu ser den ut som den egentligen skulle se ut. Det som jag gjorde var att jag ändrade lite i två av laborationens lager. Först ändrade jag i lagret för hårets kontrast för att göra allt jämnare och så mörkade jag ner tröjan lite så att den skulle smälta in i bakgrunden. Sen ändrade jag bakgrundens opacitet från 95% till 100% för att det skulle bli jämnare övergång.Jag bytte ut den gamla bilden i min iMovie mot den nya där felen var fixade och sen laddade jag upp den på YouTube igen. Jag lämnade även in mitt arbete en gång till på It's Learning och så ändrade jag några saker i min utvärdering innan jag lämnade in den en gång till. 
 
Den färdigredigerade häxbilden kan ni se här nedan:
 
 
 
 
 
 
 


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: